Magnio svarba organizmui

Paskelbta - 15.07.2014, Atnaujinta - 18.09.2014
Magnio svarba organizmui

Magnis mums gyvybiškai labai svarbus. Tačiau su maistu gauname nepakankamą jo kiekį.

Negana to, dalį magnio, ypač vasarą, prarandame prakaituodami, taip pat vartodami alkoholį, riebų maistą, sirgdami tam tikromis ligomis (diabetu, osteoporoze). Magnio poreikis padidėja ir nėščiosioms, bei maitinančioms krūtimi, vyresniame amžiuje, tai pat vaikams, sportuojant, dirbant intensyvų protinį darbą. 
Trūkstant magnio gali kamuoti nuovargis, mėšlungis, raumenų skausmai. 
 
Papildomai vartojant magnio preparatus didėja atsparumas stresui, gerėja širdies ir virškinamojo trakto veikla. Daugiausiai šio mikroelemento galima gauti valgant riešutus, lapines daržoves, grūdus, kopūstus, morkas, sojų pupeles, ryžius. Ypatingai jo daug tamsiai žaliose lapinėse daržovėse.
Grįžti |
Pasidalinti
Gimtadienio proga -25%kosmetikai Nuo peršalimo Gerai savijautai Jūsų grožiui Preparatams nervinei įtampai iki-30% Vitaminui D ir kalciui iki -30% Nuo skausmo Gimtadienio proga -25%kosmetikai Nuo peršalimo Gerai savijautai Jūsų grožiui Preparatams nervinei įtampai iki-30% Vitaminui D ir kalciui iki -30% Nuo skausmo
Visi pasiūlymai
info@benu.lt