Probiotikai - kam jie naudingi?

Probiotikai - kam jie naudingi?

Žmogaus organizme yra labai daug bakterijų rūšių, kurios būtinos normaliam virškinimo trakto darbui.

Stipriai imuninei sistemai, galinčiai kovoti su infekcija, labai svarbu turėti teisingas bakterijas. Lactobacillus ir Bifidobacteria mūsų gerieji draugai, kurie kontroliuoja netinkamų organizmui bakterijų dauginimąsi.
 
Mūsų mityba bei papildai smarkiai įtakoja bakterijų pusiausvyrą organizme, tad vertėtų mitybos racioną papildyti fermentuotais (raugintais) maisto produktais: jogurtu, šviežia varške, kefyru, rauginta duona, raugintais kopūstais. Taip pat svarbu valgyti maisto produktus, kurie maitina sveikąsias bakterijas taip natūraliai skatindami gerųjų bakterijų dauginimąsi. Geriausias maistas Jūsų bakterijoms yra frukto-oligosacharidai (FOS), tai vaisiai (ypač bananai), avižos, kviečiai, daržovės (ypač svogūnai, česnakai). 
 
Nuolatinis stresas, antibiotikų vartojimas smarkiai sumažina gerųjų bakterijų kiekį organizme. Probiotikų (gerųjų bakterijų) papildai efektyvūs tokiose situacijose kaip vidurių užkietėjimas, apsinuodijimas maistu, viduriavimas, dirgliosios žarnos sindromas, uždegiminės žarnyno ligos (Kolitas, Krono liga), grybelinės infekcijos, lėtiniai cistitai. 
 
Vartojant probiotikų papildus gerėja virškinimas, stiprėja imuninė sistema, mažėja cholesterolis, pienligės simptomai, didėja atsparumas infekcijoms, mažėja kai kurių vėžinių susirgimų rizika. Gerosios bakterijos dalyvauja vitaminų gamyboje bei hormonų kiekio reguliacijoje. 
Grįžti |
Pasidalinti
Gimtadienio proga -25%kosmetikai Nuo peršalimo Gerai savijautai Jūsų grožiui Preparatams nervinei įtampai iki-30% Vitaminui D ir kalciui iki -30% Nuo skausmo Gimtadienio proga -25%kosmetikai Nuo peršalimo Gerai savijautai Jūsų grožiui Preparatams nervinei įtampai iki-30% Vitaminui D ir kalciui iki -30% Nuo skausmo
Visi pasiūlymai
info@benu.lt