Apelsino žievelės – lėkštėje, bet ne ant odos

06.04.2018 Komentarų nėra

Vos atšilus orams, skubame nusimesti storus žieminius drabužius ir pradėti džiaugtis lengvomis, plazdančiomis suknelėmis. Deja, po žiemos dažna pastebi apelsino žievelę primenančią odą šlaunų, pilvo, o kartais – net ir rankų srityse. Įvairiausios diskusijos, aptariančios skirtingiausius būdus kaip efektyviausiai gydyti celiulitą, neblėsta. Kaip žinoti ką pasirinkti – „stebuklingus“ kremus, specialias dietas ar prakaitavimą sporto salėje?

Kas tas celiulitas?

Celiulitas – tai struktūriniai pasikeitimai poodiniame riebaliniame sluoksnyje, kurie sutrikdo mikrocirkuliaciją ir limfos tekėjimą. Padedant kraujui riebalų perteklius iš riebalinių ląstelių yra pašalinamas, tačiau sutrikus mikrocirkuliacijai, srityse, kuriose audiniai yra prasčiau aprūpinami krauju, pradeda formuotis celiulitas. Net 90 proc. moterų, vyresnių nei 20-ies, turi didesnio ar mažesnio laipsnio celiulitą.

Celiulitas skirstomas į keturias kategorijas:

Pirmoji. Nežymios riebalų sankaupos vidinėje kojų pusėje, ant sėdmenų, juosmens. Matomas tik suspaudus odą.

Antroji. Celiulito požymiai pastebimi stovint, tačiau išnyksta atsigulus.

Trečioji. Tai sunkesnė celiulito stadija, kai požymiai matomi tiek stovint, tiek gulint.

Ketvirtoji. Matomi įvairaus dydžio grubūs poodiniai mazgai stovint ir gulint. Gydymas šioje stadijoje yra sunkesnis ir reikalaujantis daugiau laiko.

Graži oda – iš vidaus

Kovodamos su celiulitu, dažnai moterys ima laikytis griežtų dietų, tačiau tai – viena didžiausių klaidų, mat drastiškos dietos tik dar labiau skatina celiulito formavimąsi. Pradėjus laikytis dietos organizmas patiria šoką, nes negauna būtinų maistinių medžiagų, todėl įjungia „apsaugos“ režimą – ima kaupti ir riebalais versti kiekvieną gaunamą kaloriją. Paaugus svoriui, kartu padidėja ir jūsų riebalų ląstelės, tad celiulitas gali tik dar labiau išryškėti.

Tad svarbiausia − sureguliuoti mitybą. Iš savo valgiaraščio išbrauk nenatūralius perdirbtus produktus: saldumynus, šokoladą, keptą maistą ir gazuotus gėrimus. Taip pat pasistenk suvartoti mažiau druskos – ji turi savybę sulaikyti organizme vandenį ir taip dar labiau išryškinti celiulito pažeistą odą.

Į savo kasdienę mitybą įtrauk daugiau šviežių vaisių – juose gausu antioksidantų, valančių kūną nuo žalingų toksinų ir spartinančių riebalų deginimą.

Nepamiršk ir daržovių, kurios efektyviai prisideda prie jungiamojo audinio stiprinimo, dėl kurio pažeidimų riebalai patenka į odą, sukeldami duobutes jos paviršiuje.

Celiulito priešas – sportas

Kovoje su celiulitu ne ką mažiau nei sveika mityba svarbus ir fizinis aktyvumas. Sportuojant mažėja riebalinis sluoksnis, ryškėja raumenys bei gerėja bendras odos tonusas. Įvairūs kardio pratimai (bėgiojimas, važinėjimas dviračiu, plaukimas) padeda tirpdyti papildomus kilogramus ir ne tik sumažinti apimtis, bet ir greičiau atsikratyti apelsino žievelės efekto.

Svarbu, kad aktyvi fizinė veikla – bėgimas, šokiai, sportas namuose ar tiesiog spartus ėjimas – būtų nuolatinis palydovas. Rinkis didžiausią malonumą teikiančią sritį ir pradėk judėti jau šiandien!

Papildomos priemonės

Dažnai (ir klaidingai) moterys naudoja tik papildomas priemones, „praleisdamos“ sporto ir mitybos svarbą. Efektyvių ir ilgalaikių rezultatų toks pasirinkimas neduos. Visgi, sportuojant ir sveikai maitinantis, papildomos priemonės gali greičiau suteikti norimą efektą.

celiulitasPagal poreikius ir galimybes galima rinktis iš daugybės skirtingų celiulito gydymo būdų: masažų, įvyniojimų, aparatinių metodikų ar net operacinio gydymo. Vienas iš populiariausių – masažas, kuris padeda suskaidyti riebalines medžiagas ir tokiu būdu sumažinti kūno apimtis. Mėgaujantis masažu, palaikomas raumenų tonusas, oda tampa sveikesnė ir elastingesnė. Jei masažą atliksi namuose, pradėk nuo pėdų ir keliauk širdies link – taip pagerinsi kraujotaką.

Nepamiršk ir anticeliulitinių kremų, aliejų ar koncentratų, kurie skatina odos mikrocirkuliaciją ir suteikia jai elastingumo. Aliejai ne tik prisideda prie celiulito mažinimo, bet ir drėkina išsausėjusią odą. Lengvesnės konsistencijos kremai lengviau susigeria, tad puikiai tiks atšilus orams. Jei norisi greitesnio efekto – rinkis specialius anticeliulitinius koncentratus, kurie veikia gilesnius odos sluoksnius, skatina riebalų skaidymą, prisideda prie odos lyginimo ir stangrinimo.

Rūpinkis savimi ir pasitik vasarą švytinti! 🙂

Daugiau naudingų įrašų apie odos priežiūrą rasi šiame puslapyje

, , ,

Atgal |
Pasidalink

Užduok klausimą

Palik savo komentarą