Chat with us, powered by LiveChat
  • 0

Dažniausiai užduodami klausimai

Vartotojo paskyra

Kaip užsiregistruoti BENU elektroninėje parduotuvėje?

Pirkėjas, norėdamas užsiregistruoti elektroninėje parduotuvėje, registracijos lauke turi suvesti privalomus duomenis, kurių pagrindu sukuriama pirkėjo paskyra, susieta su pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu. Jungdamasis prie savo paskyros elektroninėje parduotuvėje, pirkėjas turės suvesti pirminės registracijos metu naudotą elektroninio pašto adresą ir savo susikurtą slaptažodį.

Kodėl naudinga turėti paskyrą BENU elektroninėje parduotuvėje?

Klientas užsakymą gali pateikti ir neturėdamas paskyros, bet būti prisiregistravus ypač rekomenduojama perkantiems ne vieną kartą, nes:

  • pirkėjo duomenys išliks ir kitų apsipirkimų metu;
  • galėsite peržiūrėti įvykdytus užsakymus, juos pakartoti;
  • bet kada redaguoti ir / ar papildyti savo paskyros informaciją;
  • pateikti užklausą dėl užsakymo, lojalumo programos ar palikti atsiliepimą.
Kaip pakeisti savo el. pašto adresą ir (arba) slaptažodį?

Pirkėjas turi teisę keisti savo paskyros duomenis bet kuriuo metu. Tai padaryti galima skiltyje Profilis.

Norint panaikinti paskyrą, reikia kreiptis el. paštu evaistine@benu.lt.

Ką daryti, jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?

Puslapio viršuje, kairiajame kampe pasirinkite skiltį Prisijungti / Registruotis. Tada spustelkite Pamiršote slaptažodį?. Įveskite el. pašto adresą, kurį nurodėte registracijos metu, ir spauskite Slaptažodžio atkūrimas. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda slaptažodžiui atnaujinti.

Pirkimo procesas

Kaip atlikti užsakymą BENU elektroninėje parduotuvėje?

Išsirinkite patikusią prekę, spauskite prekės puslapyje esantį mygtuką Į krepšelį. Jei norite išsirinkti daugiau prekių, galite toliau naršyti po el. vaistinę – pasirinkta prekė liks Krepšelyje. Minėtą veiksmą atlikite su visomis toliau pasirinktomis prekėmis.

Kai išsirinksite visas norimas prekes, spauskite ekrano viršuje dešinėje pusėje esančią piktogramą Krepšelis. Šiame puslapyje galėsite peržiūrėti pasirinktų prekių sąrašą ir pakoreguoti užsakymą (atsisakyti kai kurių prekių arba padidinti jau pasirinktų kiekį).

Norėdami tęsti, pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdą ir, patikrinę užsakymo galutinę kainą (su pristatymo kaina ir nuolaidomis), pateikite užsakymą, spausdami Patvirtinti užsakymą.

Ar produktus gali pirkti įmonė? Ar išrašote sąskaitą faktūrą?

Sąskaitos faktūros yra išrašomos visiems pirkėjams, tačiau fiziniai ir juridiniai asmenys elektroninėje parduotuvėje gali pirkti prekes tik kaip jų vartotojai. Juridiniai asmenys, užsiimantys vaistinių preparatų didmeniniu platinimu, vykdantys vaistinės veiklą ar teikiantys asmens sveikatos priežiūros paslaugas pagal atitinkamą licenciją, neturi teisės pirkti prekių verslo tikslais. 

Ar galima internetu užsisakyti receptinių vaistų?

Receptiniai vaistai elektroninėje vaistinėje nėra parduodami.

Kaip panaudoti nuolaidos kodą?

Nuolaidos kodas yra išskirtinis raidžių ir / ar skaičių derinys, leidžiantis įsigyti prekes BENU.lt puslapyje su tam tikra nuolaida. Nuolaidos kodai yra unikalūs – kiekvienas jų gali suteikti skirtingo dydžio nuolaidas, pritaikomas visam ar tam tikrai daliai asortimento, turintys skirtingą galiojimo laiką bei kitokias pritaikymo sąlygas.

Kaip naudoti nuolaidos kodą:

  1. Pasirinkite norimas prekes ir įsidėkite jas į krepšelį.
  2. Jei esate neregistruotas pirkėjas – užsiregistruokite! Nuolaidos kodai paprastai galioja tik registruotiems klientams.
  3. Pasirinkite norimą pristatymo būdą.
  4. Pasirinkite norimą mokėjimo būdą.
  5. Įveskite nuolaidos kodą į laukelį – Nuolaidos kodas.
  6. Spauskite mygtuką Naudoti ir Jums bus suteikta priklausanti nuolaida.
  7. Spauskite mygtuką Patvirtinti užsakymą.
Ar galiu būti informuotas, kai prekė vėl atsiras prekyboje?

Pirkėjas turi galimybę užsiprenumeruoti priminimą apie pasikeitusius prekės likučius, nukritusią ar pasikeitusią prekės kainą. Tai galima padaryti prekės puslapyje, paspaudus nuorodą Pranešk man, kai bus pakankamas prekės likutis.

Susidūriau su sunkumais pateikiant užsakymą. Su kuo galėčiau pasikonsultuoti?

Visais rūpimais klausimais, susijusiais su pirkimu internetinėje parduotuvėje, rašykite el. paštu evaistine@benu.lt arba skambinkite telefonu +370 37 225 522 (konsultacijos darbo dienomis 8–16:30 val.).

Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?

Taip. Prekę iš krepšelio galite pašalinti dviem būdais: sumažinus prekės(-ių) kiekį iki nulio (0) arba paspaudus šiukšlių dėžės piktogramą.

Ar galiu atsiskaityti draudimo, POLA arba BENU dovanų kortele?

Tiek draudimo, tiek POLA ar BENU dovanų kortele atsiskaityti galima tik perkant fizinėse BENU vaistinėse. Elektroniniai užsakymai apmokami iš anksto ir tik naudojantis elektroninės bankininkystės sistema arba kortele.

Informacija apie užsakymą

Ar galiu pakeisti arba atšaukti savo užsakymą?

Visais rūpimais klausimais, susijusiais su pirkimu internetinėje parduotuvėje, rašykite el. paštu evaistine@benu.lt arba skambinkite telefonu +370 37 225 522 (konsultacijos darbo dienomis nuo 8–16:30 val.). Užsakymo atšaukimo galimybė priklauso nuo jo įvykdymo būsenos.

Ką turėčiau daryti, jei gavau brokuotą arba netinkamą produktą?

Jeigu pirkėjui pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, jam suteikiama galimybė per 14 (keturiolika) dienų pakeisti ją kita, analogiška preke arba ją grąžinti.

Grąžinamos prekės turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei buvo pateikta kartu su preke). Jeigu prekė nėra tinkamai sukomplektuota ir supakuota, pardavėjas turi teisę grąžinamos prekės nepriimti. Grąžinant prekes pirkėjas privalo pridėti pirkimo dokumentus. 

Prekės negali būti grąžinamos, jei jos buvo panaudotos, sugadintos ir / arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

Kokie galimi atsiskaitymo būdai?

Už prekes atsiskaityti reikia užsakymo pateikimo metu naudojantis elektroninės bankininkystės sistema arba kortele.

Kaip galiu stebėti savo užsakymo būseną?

Savo užsakymo būseną galite stebėti prisijungę prie savo paskyros ir pasirinkę  skiltį Užsakymų istorija.

Ar mano užsakymą vaistinėje gali atsiimti kitas asmuo?

Užsakytos prekės, tiek atsiimant BENU vaistinėje, tiek pristatant pirkėjo nurodytu adresu, perduodamos priimančiam asmeniui pateikus asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei prekes, užsakytas pristatymui per kurjerį, priims ne pats pirkėjas, jis privalo nurodyti prekes priimsiančio asmens duomenis, pildydamas užsakymo pristatymo informaciją. Jeigu prekes atsiimančio asmens tapatybė neatitinka užsakyme nurodytos informacijos, užsakymas neperduodamas.

Prekių pristatymas

Kiek laiko užtrunka pristatymas ir kiek tai kainuoja?

Prekes į Jūsų pasirinktą terminalą įprastai pristatomos per 1–5 darbo dienas, jeigu užsakymas buvo patvirtintas darbo dieną iki 15:00 valandos, arba per 2 darbo dienas, jeigu užsakymas buvo patvirtintas darbo dieną po 15:00 valandos arba ne darbo dieną.

Jūsų nurodytu adresu prekės įprastai pritatomos per 1–5 darbo dienas.

Pristatymo kainos:

0.00 € – atsiimant prekes BENU vaistinėje, perkant už daugiau nei 10 €.

0.59 € – atsiimant prekes BENU vaistinėje, perkant iki 10 €.

0.00 € – perkant už daugiau nei 10 €, pristatant prekes į DPD terminalus.

1.80 € – perkant iki 34 € pristatant prekes į LP Express terminalus.

3.00 € – perkant iki 35 €, pristatant prekes į namus ar biurą.

Kokie yra pristatymo būdai?

Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, pasirenka jo įvykdymo būdą: pristatymą pasirinktu adresu per DPD kurjerius, pristatymą į DPD arba LP Express terminalus arba atsiėmimą BENU vaistinėje.

Užsakius nereceptinių vaistų į namus, su Jumis artimiausiu metu susisieks konsultuojantis farmacijos specialistas ir suteiks farmacinę paslaugą. Po pokalbio jis patvirtins Jūsų užsakymą. Užsakytus nereceptinius vaistus pristatys kurjeris nurodytu pristatymo adresu.

Receptiniai vaistai internetinėje vaistinėje nėra parduodami.

Ar siunčiate prekes į kitas Europos šalis?

Prekės pristatomas tik Lietuvoje.

Kodėl nereceptinių vaistų negalima užsakyti į LP Express ir DPD terminalus?

Nereceptiniai vaistai turi būti laikomi tam tikromis sąlygomis (speciali temperatūra, drėgmė ir pan.). Kadangi nei LP Express, nei DPD paštomatuose šios sąlygos nereguliuojamos, siuntos, kuriuose yra nereceptinių vaistų, nėra pristatomos.

Nereceptinius vaistus galima atsiimti BENU vaistinėse arba per kurjerį pirkėjo nurodytu adresu.

Ar būsiu informuotas, kai mano užsakymas pasieks vaistinę?

Kai užsakymas bus paruoštas atsiimti, pirkėją informuosime el. laišku ir sms žinute.

Prekių grąžinimas

Ar galima grąžinti prekes?

Jeigu klientui pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, suteikiama galimybė per 14 (keturiolika) dienų pakeisti ją kita, analogiška preke arba grąžinti.

Grąžinamos prekės turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pateikti kartu su preke). Jeigu prekė nėra tinkamai sukomplektuota ir supakuota, pardavėjas turi teisę grąžinamos prekės nepriimti. Grąžinant prekes klientas turi pridėti pirkimo dokumentus. Taip pat būtina užpildyti ir pasirašyti pardavėjo pateiktą prekės grąžinimo formą.

Prekės negali būti grąžinamos jeigu jos buvo panaudotos, sugadintos ir / arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

Pirkėjas neturi teisės grąžinti:

  • vaistinių preparatų;
  • kokybiškų maisto produktų, įskaitant maisto papildus;
  • kokybiškų prekių, kuriomis pirkėjas naudojosi, jas sugadino, pažeidė pakuotę ar dėl kitų pirkėjo atliktų veiksmų prekės prarado prekinę išvaizdą;
  • ne visos komplektacijos prekių (pavyzdžiui, prarastos konkrečios prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.);
  • kitų prekių, kurių pardavėjas turi teisę nepriimti, vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.
Ar galiu grąžinti vaistą į vaistinę, jei pavartojus pasireiškė alerginė reakcija?

Nėra galimybės grąžinti prekių į BENU vaistinę, jeigu Jums pasireiškė alerginė reakciją ar šalutinis vaisto poveikis.

Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar grąžintas prekes?

Pinigus už grąžintas prekes pardavėjas grąžina pirkėjui ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių grąžinimo dienos, pervedant pinigus į pirkėjo sąskaitą, nurodytą grąžinimo dokumentuose.

Vaistininko konsultacija

Ar yra galimybė pasitarti su vaistininku?

Užsakius nereceptinių vaistų ir pasirinkus pristatymo į namus būdą, su Jumis artimiausiu metu susisieks konsultuojantis farmacijos specialistas ir suteiks farmacinę paslaugą. Po pokalbio farmacijos specialistas patvirtins Jūsų užsakymą.

Kokiais atvejais yra būtina vaistininko konsultacija?

Užsisakius nereceptinius vaistinius preparatus ir pasirinkus pristatymą į namus (ar kitu pirkėjo nurodytu adresu), darbo valandomis farmacinė paslauga teikiama susisiekus pirkėjo nurodytu numeriu.

Kiek laiko saugomi pokalbių įrašai?

Farmacinės paslaugos telefonu ir / ar interaktyvaus pokalbio elektroninėje parduotuvės svetainėje įrašas saugomas vienerius metus.

Apie BENU

Ką reiškia BENU pavadinimas?

Pagal egiptiečių mitą, Benu yra paukštis, sukūręs save iš liepsnos, degusios ant šventojo krūmo. Paukštis BENU – tai gyvenimo, energijos ir inovatyvumo simbolis.

Kuriose šalyse galima rasti BENU vaistines?

Šiuo metu BENU vardas vienija daugiau kaip 700 vaistinių tinklą Europoje. BENU vaistines galima rasti Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Čekijoje, Juodkalnijoje, Olandijoje, Serbijoje, Šveicarijoje bei Vengrijoje.

Kur galiu rasti artimiausią BENU vaistinę ir sužinoti jos darbo laiką?

Artimiausią BENU vaistinę galima rasti pasinaudojus vaistinių žemėlapiu Vaistinių paieška. Čia taip pat galima rasti ir vaistinės darbo laiką.

Kur galiu rasti BENU budinčią vaistinę?

Budinčias BENU vaistines galima rasti Kaune (Žemaičių g. 31), Vilniuje (Žirmūnų g. 64) ir Alytuje (Ligoninės g. 12).

Kuo skiriasi gaminami vaistai nuo paprastų vaistų, parduodamų vaistinėje?

Gaminamais vaistais vadinami ekstemporalūs vaistiniai preparatai, gaminami gamybinėse visuomenės vaistinėse. Ekstemporalūs vaistiniai preparatai gali būti kartiniai – pacientui gaminami pagal gydytojo receptą, arba aprašiniai – pagaminti iš anksto, remiantis tradicijomis ir ilga gamybos patirtimi. Ekstemporalių vaistinių preparatų galima užsisakyti visose BENU vaistinėse.

Kada galėsiu atsiimti užsakytus gaminamus vaistus BENU vaistinėje?

Kartinius vaistus užsisakę bet kurioje BENU vaistinėje darbo dieną iki 13 val., juos galėsite atsiimti jau kitą dieną. Daugelį aprašinių vaistinių preparatų galėsite įsigyti iš karto. Aprašinius vaistus vaistinės užsakinėja iš anksto, kad jų niekada nepritrūktų.

Jūsų krepšelis

Viso:

Į krepšelį