Prastai pasijutus, dažniausiai skubama į vaistinę, nes tai – pirmoji sveikatos stotelė geresnės savijautos link. Gera kliento savijauta yra mūsų prioritetas. Esame čia tam, kad išklausytume, suprastume ir palaikytume, rūpestingai patartume, atsakytume į kilusius klausimus ir kurtume aplinką, kurioje jaučiamasi saugiai.
Didžiuojamės, jog mūsų pastangos yra pastebimos – remiantis 2023 m. „Dive Group“ slaptųjų pirkėjų tyrimo duomenimis, BENU vaistininkai pripažinti geriausiais pagal klientų aptarnavimo įgūdžius.
Mūsų pasiekimai yra kiekvieno BENU komandos profesionalo nuopelnas. Po baltu chalatu pirmiausia slepiasi žmogus, turintis unikalią istoriją, patirtį, tačiau vedinas to paties bendro tikslo – atidžiai gilintis į kiekvieno poreikius.