• 0

SALDUS MIEGAS melatoninas kapsulės N30

  • Registruotiems
  • Registruotiems
  • -40%
    Prekės išvaizda gali skirtis nuo matomos nuotraukoje.

    SALDUS MIEGAS melatoninas kapsulės N30

    Maisto papildas
    Melatoninas padeda: mažinti laiko, reikalingo norint užmigti, trukmę. Teigiamas poveikis pasireiškia suvart.. Skaityti daugiau

    Aprašymas

    Melatoninas padeda:

    • mažinti laiko, reikalingo norint užmigti, trukmę. Teigiamas poveikis pasireiškia suvartojant 1 mg melatonino prieš einant miegoti.
    • mažinti subjektyvų laiko juostų skirtumo pajutimą. Teigiamas poveikis pasireiškia suvartojant ne mažiau kaip 0,5 mg melatonino prieš einant miegoti pirmą kelionės dieną ir kelias dienas po atvykimo į kelionės tikslo vietą.
    Skaityti daugiau

    Naudojimas

    Vartojimas: gerti po 1 kapsulę prieš miegą užgeriant stikline vandens

    Skaityti daugiau

    Sudėtis

    Maistinės medžiagos 1 kapsulėje RMV *, %

    Melatoninas 1 mg. Sudedamosios dalys: lipnumą reguliuojančios medžiagos celiuliozė ir kalcio fosfatai, kapsulės apvalkalas (želatina, cinko oksidas), kukurūzų krakmolas, lipnumą reguliuojančios medžiagos riebalų rūgščių magnio druskos ir silicio dioksidas, melatoninas.

    Skaityti daugiau

    Papildoma informacija

    Prekinis ženklasSWEET DREAMS
    FormaKapsulės
    Kiekis pakuotėje30
    Pranešti apie klaidą prekės aprašyme
    5,39 Kaina su BENU kortele Kaina perkant su BENU kortele 8,99

    Kainos internete ir fizinės vaist. gali skirtis

    Mažiausia kaina per 30 dienų - 8,99



    SALDUS MIEGAS melatoninas kapsulės N30SALDUS MIEGAS melatoninas kapsulės N30SALDUS MIEGAS melatoninas kapsulės N30

    SALDUS MIEGAS melatoninas kapsulės N30

    5,39 Kaina su BENU kortele 8,99

    Svarbu

    Maisto papildas neturėtų būti vartojamas kaip maisto pakaitalas.
    Svarbu įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas.

    Aprašymas

    Melatoninas padeda:

    • mažinti laiko, reikalingo norint užmigti, trukmę. Teigiamas poveikis pasireiškia suvartojant 1 mg melatonino prieš einant miegoti.
    • mažinti subjektyvų laiko juostų skirtumo pajutimą. Teigiamas poveikis pasireiškia suvartojant ne mažiau kaip 0,5 mg melatonino prieš einant miegoti pirmą kelionės dieną ir kelias dienas po atvykimo į kelionės tikslo vietą.
    Skaityti daugiau

    Naudojimas

    Vartojimas: gerti po 1 kapsulę prieš miegą užgeriant stikline vandens

    Skaityti daugiau

    Sudėtis

    Maistinės medžiagos 1 kapsulėje RMV *, %

    Melatoninas 1 mg. Sudedamosios dalys: lipnumą reguliuojančios medžiagos celiuliozė ir kalcio fosfatai, kapsulės apvalkalas (želatina, cinko oksidas), kukurūzų krakmolas, lipnumą reguliuojančios medžiagos riebalų rūgščių magnio druskos ir silicio dioksidas, melatoninas.

    Skaityti daugiau

    Papildoma informacija

    Prekinis ženklasSWEET DREAMS
    FormaKapsulės
    Kiekis pakuotėje30
    Pranešti apie klaidą prekės aprašyme

    Įvertinimai

    Pirkėjų įvertinimas:

    /5
    0 Įvertinimai





    Klausimai ir atsakymai

    Klauskite apie prekę konsultantų arba lankytojų.

    Užduok klausimą





    Susiję straipsniai

    Sveikata 2023-03-20

    Atskleidė, kas trukdo kokybiškai išsimiegoti: nemigą atpažįsta ne kiekvienas

    Kokybiškas miegas užtikrina gerą savijautą, normalią širdies, smegenų ir kitų organų veiklą. Moksliniai tyrimai rodo, kad gerai išsimiegoję žmonės jaučiasi ir laimingesni. Deja, miego sutrikimai jau tapo šių dienų rykšte – Amerikos miego medicinos akademijos duomenimis, su trumpalaike nemiga susiduria iki 20 proc. populiacijos, o net 1 iš 10 žmonių patiria lėtinę jos formą. Vienintelės Lietuvoje sertifikuotos miego trenerės Agnės Rudžianskaitės-Ramanauskės nuomone, tai nulemia netinkamas gyvenimo būdas.

    Sveikata 2022-12-15

    Kasdien varginantys požymiai byloja apie miego trūkumą – šiuos patarimus norėsite pritaikyti jau šiandien

    Tarptautinė statistika rodo, kad kas trečias žmogus patiria miego sutrikimų, tačiau daugelis jaučiamo nuovargio ryte ar mieguistumo nesureikšmina ir kreipdamiesi į gydytojus to nepamini. Chaotiškas, išbalansuojantis, įtampos kupinas prieššventinis laikotarpis ne tik kelia stresą ir nerimą, bet ir atsiliepia miego kokybei. Vaistininkė pateikia keletą patarimų, padėsiančių džiaugtis kokybišku nakties miegu ir išvengti dėl nuovargio suprastėjusios savijautos.

    Jūsų krepšelis

    Viso:

    Į krepšelį