Vaistininkas pataria: kaip gydyti raumenų traumas (VIDEO)

04.06.2019 Komentarų nėra

Atšilus orui, tampame aktyvesni ir judresni, dažniau triūsiame sode. Kartu dažniau susiduriame ir su įvairiomis traumomis, raumenų patempimu, sumušimu, nugaros skausmu. BENU vaistininkė Audronė Ziemelytė vaizdo klipe dalinasi patarimais, kaip greitai ir efektyviai įveikti raumenų skausmus ir kaip tokių traumų išvengti.

Vaistininkės patarimai:

  • Skaudamą vietą šaldykite ledukais ar kitais šaltais produktais, suvyniotais į rankšluostį. Šalčio kompresus galite daryti 6-8 kartus per dieną.
  • Skausmui nemažėjant, traumos vietą šildyti galima ne anksčiau kaip po 48 val.
  • Skausmui malšinti galite rinktis nesteroidinį priešuždegiminį tepalą arba gelį. Ypač rekomenduojama tiems, kurie vartoja daug geriamųjų vaistų.
  • Ūmiam skausmui slopinti rinkitės geriamuosius vaistus nuo skausmo ir uždegimo, kurių veiklioji medžiaga ibuprofenas, diklofenakas ar kita.
  • Išvengti traumų padės reguliari mankšta, raumenų apšilimas, tempimo pratimai.
  • Geram raumenų tonusui palaikyti svarbus magnis. Jei jaučiate jo trūkumo simptomus – raumenis traukia mėšlungis, dilgčioja pirštų galai, užplūsta slogi nuotaika, pagreitėja širdies ritmas – rinkitės magnio preparatus.
  • Kreipkitės į gydytoją, jei skausmas nemažėja kelias dienas, plečiasi į kitas kūno sritis.

Atgal |
Pasidalink

Užduok klausimą

Palik savo komentarą